dinsdag 17 november 2015

Kijktip - voor tieners

http://kijktip.blogspot.nl/
Wat doe je met tieners?
Die vraag wordt mij regelmatig gesteld.
Want een Bijbeltekst met playmobile of herfstblaadjes is voor kinderen geweldig, voor tieners misschien niet meer. Terwijl zeker ook tieners leven in een beeldcultuur.

Om een lang verhaal kort te maken.
Met tieners kijk ik filmpjes. Filmpjes met een extra. Filmpjes die mij doen denken aan een Bijbeltekst. Filmpjes die een Bijbelse waarheid opeens zichtbaar maken. Verrassende filmpjes, waarin meer te zien is dan je denkt. In mijn vwo-mentorklas doen we dat tijdens dagopeningen. En de filmpjes die ik daar laat zien publiceer is op mijn nieuwe weblog: http://kijktip.blogspot.nl/

Weet je welkom!

3 opmerkingen:

  1. Daar ben ik echt superblij mee joh, met je nieuwe blog!!
    Dank je wel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah geweldig. Voor het tienerwerk zullen we hier zeker gebruik van kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eastcott scissors titanium - Titanium Art Museum
    Shop for camillus titanium Eastcott scissors keith titanium titanium winnerwell titanium stove on Titanium Art Museum. Shop titanium white rocket league our wide selection of quality pieces for a great ion chrome vs titanium price.

    BeantwoordenVerwijderen